Followers

Apr 12, 2011

Hai.. 7hb Apr 2011, adalah tarikh last kot aku menjejaki kolej aku.. pada ari tue aku hantar report praktikal aku ke lecture aku, Cik hani... emm.. disoal serba sedikit n then blah la... pas2 aku pi kt asrama pi jumpe best friend aku... lame dh x jumpe rindu sgt2 kt die.. he3... sedih pun de aku tahankan je rase sedih ne.. nnti de jodoh blh la jumpe la kiteorang ek.. tp bile la jodoh tu nak datang ek... asal aku nk duk kt hostel dalam sehari dua, tp sebab de hal skt ayh aku x kasi la... ish..ish.. sedih la... klu x blh la aku borak2 ngn janah ek... duk2 lepaskan rindu ke... ape ke.. emm.. entahlah tue yg sedih sgt.. jumpe kekawan kelas... tp nk wt cmne dh x de jodoh ngn diaorang kan... insyallah klu jodoh kite panjang ke kan bertemu jua yea... wish me luck ok... pe2 pun miss u all.... hope u all miss me too... nie pic aku n best friend aku yg aku sempat snap ngan die, janah... janah akak akan kenang kenanagan kite bersama ok.... miss u.. ish..ish..ish..

senyuman yg last akn ku lihat he3..

senyum2... he3..
tersilap snap senget sebelah plak he3..

yg ne cntk...he3.. janah dh nmpak makin kurus sekarang yea..

No comments:

Post a Comment