Followers

Jan 6, 2013

2012 Berlalu.... 2013 Menjelma


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...



Selamat Tahun Baru 2013... Maaf jika terlambat.. 2012 berlalu meninggalkan kita dengan kenangan pahit dan manis. 2013 menjelma membawa seribu cabaran dan dugaan yang bakal kita tempuhi. 2012 banyak meningalkan kenangan pahit manis dalam kehidupanku samada pada diriku sendiri, keluarga dan perjalanan hidup. Dan sudah 2 tahun lebih blog ini terbina... Dan semakin hari semakin banyak yang follow blog aku... Semoga tahun 2013 lebih baik daripada 2012. InsyAllah...

Azam dan harapan aku di tahun 2013 ini adalah melaksanakan azam yang tak tertunai tahun lepas. Korang pun kalau ada azam tahun lepas tak tertunai baik korang sambung je azam korang tu ek... Dan azam aku tahun ni semoga diberi kesihatan yang baik, kehidupan yang lebih stabil dan semoga rakan2 blog ku ini tidak jemu melawati blogku ini... Semoga kehadiran 2013 ini membawa sinar baru dalam hidup aku, mungkin 'sesuatu' bakal terjadi pada tahun ini, harapan yang baik-baik sahaja aku sandarkan harapan kepada pencipta, agar aku tidak terlalu diuji dengan dugaan dan ujian yang terlalu berat kerana aku sendiri tidak mampu untuk mengharunginya. Dan kepada adik-adik yang dah kembali ke sekolah, selamat kembali ke sekolah. Jangan mals-malas okay...  Nanti menyesal tak sudah pulak... 

Akhir kata, saya mendoakan agar Tahun 2013 ini menjanjikan kerahmatan kepada semua rakyat Malaysia. Selamat Tahun Baru 2013.



3 comments:

  1. insyAllah semoga tercapai segala azam.

    ReplyDelete
  2. btul...mna2 azam yg blum trtunai tahun lepas..sambung jew azam tu..takyah tambah lg hihihi~

    ReplyDelete
  3. tu la.. xyah tambah2.. nnti banyak2.. x larat pulak kn2... azam asyik same je tiap2 tahun hehehe... insyallah... amin...

    ReplyDelete