Followers

Jul 11, 2014

Episod Akhir Drama Kerana Terpaksa Aku Relakan


Assalammualaikum dan salam sejahtera. Siapa yang layan drama Kerana TerpaksaAku Relakan? Pelakon utama drama ini akan diterajui oleh Amar Baharin dan Izreen Azminda. Saya bagi 10 bintang sebab pelakon Amar Baharin comel. Eh.. Jalan cerita yang best dan setiap watak yang ada dibawa oleh setiap pelakon terkesan. Selain Amar Baharin dan Izreen Azmida yang menerajui drama KTAR ini. Pelakon lain yang menerajui drama ini seperti Dian P.Ramlee, Syafik Kyle, Eddy Asyraf, Aliza Shadan, dan Hairi Safwan serta ramai lagi. Lakonan pada setiap pelakon memeriahkan lagi drama ini. itu yang menjadi drama ini semakin best dipandangan peminat KTAR ini. Itu pendapat sayalah. Kemungkinan ada yang berpendapat lain dari Saya. Phewww.. Tarik nafas.. Lepas.. Tarik nafas.. Lepas..


Drama ini akan melabuhkan tirainya tidak lama lagi. Tak sabar rasanya nak tau ending drama ini samada sama atau tidak jalan cerita di dalam novel hasil penulisan dari Umie Nadzimah itu. Dan saya tertanya-tanya apa yang akan terjadi pada episod akhir nanti. Saya tetap cari untuk episod akhir tersebut. Akhirnya…

 Kepada peminat drama di slot Akasia TV3 yang terlepas waktu siaran atau ingin menonton kembali drama ini, sila layari laman web

Ok, macam frustrated jer bila mana semalam, dah elok2 dah si Indah pakai baju nikah... pas tu jumpa Abah dia, pas tu habis kat situ... Aiyarkkk, tengah syok2 tengok habislah pulakkk... wakakakakaka... Biasalah tu, dah namanya bersiri kann??? So nak tengok lebih2 sila tunggu dengan sabar... Sebab tu, aku lebih suka marathon online... biarkan diri ini ketinggalan beberapa episod, lepas tu terus marathon, tak adalah ternanti2, tak adalah tertanya2... Ha ha ha... Gaya nengok dah macam apa dah...tak reti2 nak sabar pulak... especially bila part cliche kannn??? Tapi takkan aku sorang jer macam tu kannn??? Ada jugak orang lain macam tu... 

Bila part2 cliche macam ni, dah nak ending2 memang tak sabar jer nak tunggu habis... Uhukss... sepenuh perasaan betul aku layan cerita ni... wakakakaka... macam masuk ke dalam cerita tu pulak... Tapi tak adalah sampai benda lain semua tak boleh buat... Just minat ok minat... Ekekekeke…

Selamat Menonton episod akhir drama KTAR ini pada isnin nie ye... Jangan Lepaskan peluang..

No comments:

Post a Comment