Followers

Oct 5, 2011

my first time convocation at TTI (Taman Tamadun Islam, Terengganu)


Salam sume,  apa khabar???? Sudah lame x berblog ye... rindu plak... he3... asyik2.. bace blog penulis jew... hik.. hik... jadi leka plak... nie nk start nk berblog la ne... he3...

 sekarang ne kan musim KONVOKESYEN... Konvo ku dah berlalu tapi kenangan tu nak dan nak lagi heeeeee.... terngiang-ngiang je di telinga di hari bersejarah tu kan.... sekali seumur hidup... insyaAllah... kalau smbg study lagi ada lagi konvo untukku, alhamdulillah la kan... heeee....

 saya baru ja tamat pengajian dan baru 2 minggu lepas jugak saya grad. By the way, rase terharu sangat time tu sebab finally i'm an officially a diploma holder. That was my first time convocation la kiranya and that's why jadi excited semacam je time tu.. 

 kenangan konvo di masjid kristal... (TTI)

 para pelajar yg bakal grad berbaris memasuki dewan...

 aku n family di masjid kristal...

aku n k.tina (bestfriend ku...) di masjid kristal...


aku n janah sdg berbaris memasuki dewan...


Hope this is not the 1st and last... konvo degree or mybe  master nanti nak buat outdoor photoshoot la sebab hari tu tak sempat nk photoshoot banyak2..

By the way, siapa-siapa bloggers kat sini yang baru konvo i wish all of u Congratulations and Good Luck with  the best for your undertakings..

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment