Followers

Dec 31, 2011

facebook bertukar???

Aku rasa bukan hanya aku tapi semua orang bosan, pening geram dan macam2 perasaan lagi yang timbul kt hati dan perasaan korang kt facebook ni kn?? FB dh byk kali bertukar muka. Kalau lawa x pe la jgk.. ne entah pe2 la kn??? Muka buku FB pd mul2 aku mendaftar akaun FB tu la muka buku yg paling aku kira di tahap selesa la... Yg laen x berape nk menarik minat aku la... Dan sekarag famous tentang design timeline plak... Dah la panjang... Dah tu susah pula nk kendalikannya bg aku la... ish...ish..ish.. nasib baek aku x wt lg... nie aku dgr keluhan dr kekawan, adk-beradikku n sepupu2 ku la... n aku de try cba bukak akaun bru n try wt timeline tue tp mmg betul susah nk kendalikan... ish..ish..ish... x selesa la.. x suka la... Dah ramai kawan2 aku cakap nk hilangkannya tp x de cara nk buangkannyer... Sebernarnya tidak ada cara untuk hilangkan/removekan timmeline ni krn bermula 23hb Disember 2011, semua pengguna FB akan menikmati keseronokan dengan timeline masing2. (eeewwww.... x suka la u...). Ini dia tutorial yg aku peroleh dr blog seorang rakan (dlm BI). Yang mana nak juag removekan timeline korang kt FB boleh la cuba. tapi nasihat aku jgn la.. Buang mase je la... Dah die dah disetkan mcm tu terima je la...
1. Go To Facebook and Login As Usual.
2. Go To Facebook's Account Settings.
3. Go To Facebook's Security Settings.
4. Okey, Now Look at Te Bottom Option and You Will See.

5. Click "Deactive Your Account".
6. Now, You Already Deactive Your Facebook Account.
7. Okey, Now Go To Facebook.Com.
8. Fill In This Form : 
9. Now You Get a New Facebook.
10. No Facebook Timeline!! It's Cool Right?

Your Face Should Be Like This :

Hehehehehe.... janganlah marah yea... Kan dari awal aku dah kata memang tak ada cara nak removekan. Aku pun terkena jugak... hehehehehehe.... ;p 

No comments:

Post a Comment