Followers

Jan 17, 2012

Mood mendengar Lagu...

Hai... lama x update blog kn2...  sehari dua ne kn a ku asyik dengar lagu2 nyayian Nikita Willy yg berlakon drama Puteri Yang Ditukar yang disiarkan di TV3 kul 2-3 ptg. Aku minat sgt kt Nikita tu... cntik... comel... suara pun best... ble nyayi merdu abis hehehehehe.... entahlah knape lagu2 die syok abis... aku suke sgt lagu2 die... berulang2 aku dgr lagu diie... Nikita... I love U.... sbg peminat aku sentiasa mengikuti perkembangan die masa ini yea.... hehehehehe.... ;p

Nikita Willy - Lebih Dari Indah 


Bergetar hati ini
Saat mengigati dirimu
Mungkin saja diri ini 
Tak terlihat olehmu
Aku pahami itu

Bagaimana caranya
Agar kamu tahu bahwa
kau lebih dari indah
Di dalam hati ini

Lewat lagu ini
Ku ingin kamu mengerti
Aku sayang kamu
Ku ingin bersamamu

Nananananana
Nananananana
Nananananana

Meski kau tak pernah tahu
Kapan kau kan mengerti
Ku coba tuk berharap

Bagaimana caranya
Agar kamu tahu bahwa
Kau lebih dari indah
Di dalam hati ini

Lewat lagu ini
Ku ingin kamu mengerti
Aku sayang kamu
Ku ingin bersamamu

Bagaimana caranya
Agar kamu tahu bahwa
Kau lebih dari indah
Di dalam hati ini

Lewat lagu ini
Ku ingin kamu mengerti
Aku sayang kamu
Ku ingin bersamamu

Nananananana
Nananananana
Nananananana

Nananananana
Nananananana
Nananananana

No comments:

Post a Comment