Followers

Jun 27, 2012

Dwi Personaliti

Dwi Personaliti!!! Korang pernah dengar tak mende alah nie? maksud yang paham la... pasal perihal nih... ialah seseorang tuh yang mempunyai personaliti yang berbeza dalam keadaan yang berbeza... di mana katakan orang tuh jenis yang manja... esoknya tetibe jew tukar jadi ganas... haaa takut kan... :) 


ianya juga di panggil BIPOLAR... bahaya la jugak... ia adalah faktor kekecewaan dalam hidup atau pengalaman pahit yang dihadapi oleh seseorang tuh... memang ade orang macam nie... dan aku rase zaman sekarang makin menjadi2... kenapa jadi begini... aku pun tak pasti mungkin dari percampuran dengan kekawan ataupun  orang sekeliling mereka... sifat2 orang camne dia pantang kene jerit atau di tengking ataupun tinggikan nada apabila bercakap dengan mereka... dan tidak boleh bersikap kasar  atupun mencari gaduh / hal dengan mereka... jika tidak dia akan berubah personaliti...


aku pernah hadapi situasi berkawan dengan orang macam ni... diawal perkenalan sangatlah teruja aku tengok... manja, kuat ketawa, boleh berborak... tetapi semuanya bertukar menjadi sebaliknya... kenapa... ape sebabnya? haaa aku pun tak tau... dan malas nak amik tau... :D 


ape2 pun just berhati2 dengan orang2 macam nih... macam mana nak kenal? haaa korang kene laa hadap dulu... baru korang tau... :)

0 comments:

Post a Comment